Көмек қажет пе?
Маған растау коды келмейді, не істеуім керек?
Сізге тұтынушыларды қолдау қызметіне хабарласу керек.
Vlife қосымшасында қызметтерді төлеу үшін комиссия бар ма?
Барлық төлемдер комиссиясыз жүзеге асырылады.
Қандай төлем әдістерімен төлемдер жасай аламын?
Vlife қолданбасында төлемдерді тек ұпайлар арқылы төлей аласыз.
Төлем тарихын қайдан көруге болады?
«Төлемдер» бөлімінде «Тарих» бөліміне өтіңіз
Төлем сәтсіз аяқталды, не істеуім керек?
Сізге тұтынушыларды қолдау қызметіне хабарласу керек
Қосымшада жинақталған Ұпайлар арқылы төлем жасауға болады ма?
Иә, сіз Ұпайларды пайдаланып толық төлемдерді жасай аласыз.
Төлемнің сәтті өткеніне қалай көз жеткізуге болады?
Төлем жасалғаннан кейін қосымшаның экранында төлем сәтті жасалғанын хабарлаймыз. Біз өз тарапымыздан қызметтің уақтылы төленуіне кепілдік береміз. Егер әлі де сіздің төлеміңіз оның алушысына жетпегеніне тап болсаңыз, 5858 нөмірі бойынша байланыс орталығына қоңырау шалыңыз, біз сізге міндетті түрде көмектесеміз. Сондай-ақ, "Төлемдер" бөлімінде сіз төлемдеріңіздің бүкіл тарихын көре аласыз.