Көмек қажет пе?
Банк картасын қалай байланыстыруға/жоюға болады?
Банк картасын байланыстыру/жою үшін сізге «Профиль», «Банк карталары» бөліміне өту керек. Жаңа карта қосу үшін «Картаны қосу» түймесін басып, карта деректерін енгізіңіз. Функционалдылығын тексеру үшін қосылған картадан 20 теңге есептен шығарылады, ол жақын арада қайтарылады. Деректерді енгізгеннен кейін «20 теңге төлеу» түймесін басыңыз. Картаны жою үшін жойғыңыз келетін картаның жанындағы үш нүктені басыңыз. Әрекеттер тізімінен «Жою» тармағын таңдап, жоюды растаңыз.
Мобильді қосымшадағы парольді қалай өзгертуге болады?
Құпия сөзді қосымша параметрлерінде өзгертуге болады.
Vlife қосымшасында тілді қалай өзгертуге болады?
Қосымша тілін қосымша параметрлерінде өзгертуге болады.
Маған растау коды келмейді, не істеуім керек?
Тұтынушыларға қызмет көрсету орталығына хабарласыңыз.
Есептен шығарылған/есептелген ұпайлар тарихын қайдан көруге болады?
Ұпайларды есептен шығару/есептеу тарихын көру үшін қолданбаның негізгі бетінде өз күйіңізді басыңыз, пайда болған бетте «Ұпайлар тарихы» бөлімін көресіз.
Мен Vlife арқылы қызметті төлеу үшін Ұпай алған жоқпын. Не істеу керек?
Төлегеннен кейін Ұпайларыңызды алмасаңыз, қолдау көрсету тобына хабарласуыңыз керек. Біз бұл жағдайды реттеп, мәселені шешуге тырысамыз.
Көмекші
Сұрақ/Жауап
Жалпы сұрақтар
Банк картасын қалай байланыстыруға/жоюға болады?
Банк картасын байланыстыру/жою үшін сізге «Профиль», «Банк карталары» бөліміне өту керек. Жаңа карта қосу үшін «Картаны қосу» түймесін басып, карта деректерін енгізіңіз. Функционалдылығын тексеру үшін қосылған картадан 20 теңге есептен шығарылады, ол жақын арада қайтарылады. Деректерді енгізгеннен кейін «20 теңге төлеу» түймесін басыңыз. Картаны жою үшін жойғыңыз келетін картаның жанындағы үш нүктені басыңыз. Әрекеттер тізімінен «Жою» тармағын таңдап, жоюды растаңыз.
Мобильді қосымшадағы парольді қалай өзгертуге болады?
Құпия сөзді қосымша параметрлерінде өзгертуге болады.
Vlife қосымшасында тілді қалай өзгертуге болады?
Қосымша тілін қосымша параметрлерінде өзгертуге болады.
Маған растау коды келмейді, не істеуім керек?
Тұтынушыларға қызмет көрсету орталығына хабарласыңыз.
Есептен шығарылған/есептелген ұпайлар тарихын қайдан көруге болады?
Ұпайларды есептен шығару/есептеу тарихын көру үшін қолданбаның негізгі бетінде өз күйіңізді басыңыз, пайда болған бетте «Ұпайлар тарихы» бөлімін көресіз.
Мен Vlife арқылы қызметті төлеу үшін Ұпай алған жоқпын. Не істеу керек?
Төлегеннен кейін Ұпайларыңызды алмасаңыз, қолдау көрсету тобына хабарласуыңыз керек. Біз бұл жағдайды реттеп, мәселені шешуге тырысамыз.